Thursday, May 16, 2013

Όλα όσα μου έμαθε ο Μπέκαμ


Είχα τη τύχη να γνωριστώ με αρκετούς stars στη ζωή μου όπως οι Jimi Hendrix, Madonna, Michael Jordan (με τον Μιχάλη κρατάω ακόμα επαφές), Πάπας Βενέδικτος, Λάκης Γαβαλάς και πολλούς άλλους αλλά αυτή που με έχει στιγματίσει είναι η γνωριμία μου με τον David Beckham. Με τον Άγγλο σουπερ σταρ συναντηθήκαμε ένα βροχερό απόγευμα στο Λονδίνο και από την αρχή κέρδισε την συμπάθειά μου. Προσιτός, χαμογελαστός και στυλάτος όπως πάντα, ήρθε ακριβώς...


στην ώρα του αφού είναι γνωστό πως οι Βρετανοί δεν αργούν ποτέ στα ραντεβού τους σε αντίθεση με τους ελληνάρες που πιστεύουν ότι αν αργήσουν θα κάνουν εντύπωση (ναι, ναι και εσύ το κάνεις. Μη κρύβεσαι βλάχο!).

Φορούσε ένα ξεβαμμένο τζινάκι, ένα καρό πουκάμισο στο χρώμα του πάγου ενώ είχε αφήσει και γένια τριών ημερών, αποκαλύπτοντας μου πως θα γίνει μόδα σε λίγο καιρό. Κάτσαμε αρκετή ώρα, μας είπε για τις παράνομες σχέσεις του (ελπίζω να μη το διαβάζει αυτό η Victoria), για το string που φορούσε στη προπόνηση (το έκανε για γούρι), για το παπούτσι που του είχε πετάξει ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον ενώ μου ζήτησε συμβουλές για το πως θα αναθερμάνει την σχέση του καθώς τότε ήταν στα χωρίσματα με τη πρώην spice girl. 

Μας αποκάλυψε επίσης πως την τελική απόφαση για τις μεταγραφές την έπαιρνε η Victoria και δεν είναι τυχαίο που αγωνίστηκε σε Μαδρίτη, Μιλάνο, Λος Άντζελες κλείνοντας τη καριέρα του στο Παρίσι. Η αλήθεια είναι ότι έμαθα αρκετά πράγματα από τον Μπεκς (έτσι ήθελε να τον φωνάζω) και δεν θα ξεχάσω την ημέρα που αποφάσισα να αφήσω το ίδιο μούσι με εκείνον προκαλώντας το γέλιο σε όλη την Αττική. 

Θα μπορούσα να μιλάω με τις ώρες για τον David αλλά δεν θέλω να γίνω κουραστικός. Σήμερα ο μεγάλος αυτός αθλητής αποφάσισε να κρεμάσει τα παπούτσια του (την ίδια ώρα που εκατομμύρια γυναίκες ανά τον κόσμο περιμένουν εναγωνίως να κρεμάσει το σώβρακο) και γω θα πιω ένα τσάι στην υγειά του. Για σένα Μπεκς. Στην φιλία μας!

ΥΓ: Η φωτογραφία είναι από το εξοχικό μου στη Λούτσα τη Πρωτομαγιά του '09. Εγώ, ο david, η victoria και μια φίλη της.

No comments:

Post a Comment