Monday, March 11, 2013

Πέτα το iphone και φλέρταρε ρε!


Έχω ένα κακό συνήθειο. Δεν ξέρω αν σου συμβαίνει και σένα αλλά προσωπικά όταν είμαι στο κρεβάτι δεν μπορώ να σηκωθώ με τίποτα. Είτε ξυπνήσω 07.30, είτε ξυπνήσω 18.00 είτε ξαπλώσω για λίγο αγκαλιά με τον υπολογιστή, η προσπάθεια να ξεφύγω...


από την συντροφιά του κρεβατιού είναι ανέλπιστη. Για να φανταστείς το μέγεθος του προβλήματος, ακόμα και ένα βαζάκι μερέντα να με φωνάζει από τη κουζίνα, θα προτιμήσω τη ζεστασιά και τη θαλπωρή του ξύλινου αντικειμένου.

Αυτή η συνήθεια λοιπόν (άλλοι τη λένε τεμπελιά αλλά χέστηκα τι λένε οι άλλοι) με έχει αναγκάσει αρκετά βράδια, σαν κι αυτό που σου γράφω τώρα φίλε αναγνώστη, να μείνω στο σπίτι. Τι και αν έχω κανονίσει για ποτό; Κρεβάτι, κουβερτούλα, χαζομάρες στον υπολογιστή και κανα τοστ στα ύπουλα είναι το ιδανικό σενάριο. Ωστόσο αρκετοί είναι εκείνοι που θα με καταδικάσουν που δεν βγαίνω έξω, να διασκεδάσω (στριμωχτώ με τυπάδες που την έχουν δει david beckham επειδή χτύπησαν ένα tattoo), να χορέψω (κάτσω σε μία γωνία με τη μπόμπα-ποτάρα μου στο χέρι) και να περιμένω την ώρα να πάω σπίτι μου (αφού φάω μια βρωμιά στα γρήγορα).


Ξέχασα κάτι; Α ναι. Να έχω και το iphone ανα χείρας ώστε να μη μείνω εκτός facebook ούτε δευτερόλεπτο! Check in για να δείξω ότι γύρισα όλη την Αθήνα (ή την Θεσσαλονίκη, καλά και την Πάτρα, νταξει και το Ηράκλειο, ώχου και τη Λά.. δεν γαμιέστε μωρέ;) φωτογραφίες βουτηγμένες στο photoshop για να αποδείξω ότι τα σπάω και status για να επιβεβαιώσω στους υπόλοιπους διαδικτυακούς φίλους μου πως «ναι περνώ και μόνος μου καλά».

Χμ, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Δηλώνω αντιρρησίας διασκέδασης. Προτιμώ να κάτσω σπίτι, να διαβάσω ένα βιβλίο, να χαζέψω στα social media και αμά λαχει να βγω και για ποτό. Αλλά πρόσεξε παικταρά μου. Χωρίς facebook, χωρίς twitter, χωρίς instagram παρά μόνο μ ένα κινητό στη τσέπη για έκτακτη ανάγκη (καλά και για κανα μεθυσμένο μήνυμα σε πρώην)

Γι αυτό αναγνωστάρες μου, αρωματιστείτε, φτιάξτε μαλλί, φορέστε το πιο όμορφο χαμόγελό σας και ξεχάστε τα υπόλοιπα. Αφήστε το κινητό στην τσάντα, πιάστε τη κουβέντα και φλερτάρετε. Απλά πράγματα. Δοκιμάστε το κι όλα θα γίνουν διαφορετικά. Εντελώς μαγικά.

No comments:

Post a Comment