Sunday, March 24, 2013

Απογοητεύομαι


Απογοητεύομαι όταν βλέπω ανθρώπους να ευελπιστούν πως θα σωθούν από τον Σαμαρά, τον Τσίπρα και τον Μιχαλολιάκο χωρίς ωστόσο οι ίδιοι να κάνουν τίποτε

Απογοητεύομαι όταν η ανεργία έχει αγγίξει το 25% (στους νέους το 60%) και μας φαίνεται εντελώς φυσιολογικό...


Απογοητεύομαι όταν βλέπω συνανθρώπους μου, ανθρώπους της διπλανής πόρτας, να ζητιανεύουν και να ψάχνουν στα σκουπίδια για να ζήσουν

Απογοητεύομαι όταν οι παράπανω είναι η μειοψηφία αλλά δεν αργεί η μέρα που θα γίνουμε πλειοψηφία

Απογοητεύομαι όταν το όνειρο του Έλληνα είναι να γίνει δημόσιος υπάλληλος 

Απογοητεύομαι όταν μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας πολιτικοί, δημοσιογράφοι και λοιποί ενώ εμείς κουνάμε καταφατικά το κεφάλι

Απογοητεύομαι όταν ο Ψαριανός δηλώνει Αριστερός

Απογοητεύομαι όταν η αυτοκτονία του γείτονα δεν αποτελεί τραγικό συμβάν αλλά ζοφερή καθημερινότητα

Απογοητεύομαι όταν οι ηλίθιοι γίνονται πλούσιοι ήρωες

Απογοητεύομαι όταν ο ΓΑΠ διδάσκει στο Χάρβαρντ

Απογοητεύομαι όταν η λαμογιά θεωρείται "μαγκιά"

Απογοητεύομαι όταν οι Κόκκαλης, Μελισσανίδης, Βαρδινογιάννης θεωρούνται "μάγκες"

Απογοητεύομαι όταν δεν μας σεβόμαστε και θεωρούμε τους εαυτούς μας κατώτερους από τους ψεύτες, προδότες πολιτικάντηδες

Απογοητεύομαι όταν βλέπω ποιοι άχρηστοι με νικούσαν τόσα χρόνια

Απογοητεύομαι όταν εγώ πληρώνω εισιτήριο στο μετρό ενώ ο βουλευτής όχι

Απογοητεύομαι όταν εγώ δεν έχω να πληρώσω εισιτήριο θεωρούμαι τζαμπατζής ενώ ο βουλευτής όχι

Απογοητεύομαι για τη κομματική χούντα που ονομάζεται "κοινοβουλευτική δημοκρατία"

Απογοητεύομαι όταν δεν "βρίσκουμε" άλλη λύση εκτός από το Μνημόνιο

Απογοητεύομαι όταν πριν 8 μήνες εκλέξαμε για πρωθυπουργό της χώρας τον Σαμαρά και τον αφήσαμε να κυβερνήσει μαζί με ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

Απογοητεύομαι από την "δράση" της Αριστεράς σε αυτή την δύσκολη περίοδο

Απογοητεύομαι από αυτά που μου προβάλλει η τηλεόραση

Απογοητεύομαι όταν δεν έχω διαβάσει ούτε τους κλασικούς λογοτέχνες 

Απογοητεύομαι όταν πιάνω τον εαυτό μου να ντρέπομαι που διαβάζω βιβλίο γιατί στους γύρω μου φαίνεται περίεργο

Απογοητεύομαι όταν δεν σεβόμαστε την διαφορετικότητα

Απογοητεύομαι όταν δεν έχουμε σκεφτεί ποτέ το πόσο ομοιόμορφοι είμαστε στη διαφορετικότητά μας (και το αντίστροφο)

Απογοητεύομαι όταν αντί να βρίσκομαι στους δρόμους μαζί με εκατομμύρια πολίτες και να τα βάλω με όλους και με όλα κάθομαι και γράφω αυτό το κείμενο

Απογοητεύομαι για τον κόσμο που θα αφήσουμε στα παιδιά μας

Απογοητεύομαι για τα παιδιά που θα αφήσουμε στον κόσμο μας

Δε νευριάζω, ούτε νιώθω οργή. Απλά έχω απογοητευτεί..

No comments:

Post a Comment