Sunday, June 23, 2013

Κακοντυμένοι και κακοντυμένες, ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ! Ο Λάκης επέστρεψε!

Ήταν καλοκαίρι του 2011 όταν είχα φρεσκοαπολυθεί και τίποτα δεν πήγαινε καλά στη ζωή μου. Απελπισμένος, καταχρεωμένος και με διαλυμένο μυαλό είχα φθάσει ένα βήμα πριν την κατάθλιψη. Μη σου πω ότι το είχα κάνει το βήμα. Οι αυτοκαταστροφικές μου τάσεις, λοιπόν, με οδήγησαν στη Μύκονο. Στο νησί των ανέμων με υποδέχθηκαν καλοί φίλοι όπως ο Ηλίας Ψινάκης, η Μαρία Μενούνος και ο Γιούρκας Σεϊταρίδης. Αφού τους διηγήθηκα τα όσα μου συνέβησαν το τελευταίο διάστημα, εκείνοι προσπάθησαν (και το κατάφεραν είναι η αλήθεια) να φτιάξουν τη διάθεσή μου. Σε αυτό, μεγάλο ρόλο έπαιξε και η γνωριμία μου με τον Λάκη Γαβάλα...


Με τον LAK γνωριστήκαμε τυχαία όταν είχα βγει για καφέ με τη Νατάσα Καλογρίδη. Καθόταν στο διπλανό τραπέζι και ενημερωνόταν για τις τελευταίες τάσεις της μόδας. Φορούσε ένα αμάνικο γαλάζιο πουκάμισο, ένα σορτσάκι στο χρώμα του σάπιου μήλου ενώ εντύπωση μου προκάλεσε ένα κολιέ με φρούτα στο λαιμό του. Δεν άργησε να μπει στη παρέα μας και η αλήθεια είναι πως εντυπωσιάστηκα από το χιούμορ του αλλά και το πόσο ήρεμα έπινε το strawberry daiquiri του παρότι χρώσταγε στο κράτος δις ευρώ.

Μας αποκάλυψε το τι θα φορεθεί το καλοκαίρι και η αλήθεια είναι πως δεν έπεσε έξω. Από εκείνη την ημέρα και για το υπόλοιπο του καλοκαιριού γίναμε κολλητοί. Μου σύστησε τους dolce & gabbana ενώ πήραμε μέρος και στο πάρτι οργίων που διοργάνωσαν οι dean και dan των dsquared (ο Λάκης ντύθηκε Ωραία Ελένη και τον διεκδικούσαν δύο μαύροι). Με τον καιρό χαθήκαμε και μετά από κανα χρόνο έμαθα πως οδηγήθηκε στις φυλακές για χρέη στο Δημόσιο. Το σοκ ήταν μεγάλο! Με την πρώτη ευκαιρία τον συνάντησα στο επισκεπτήριο όπου του πήγα κάποια είδη πρώτης ανάγκης όπως χαβιάρι, κρέμα νυκτός, κρέμα ημερός και 2 moet. 

Παρότι ταλαιπωρημένος δεν έχασε ποτέ το χιούμορ του και πίνοντας μια γουλιά από τη σαμπάνια, μου εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν στη χρεοκοπία. Επίσης μου αποκάλυψε πως το αγαπημένο του παιχνίδι στον Κορυδαλλό ήταν το "σε ποιον θα πέσει το σαπούνι;" όπου είχε κάνει high score και σύμφωνα με τους παλιούς δύσκολα θα σπάσει αυτό το ρεκόρ τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, η δύσκολη στιγμή ήταν όταν με ρώτησε για το τι συμβαίνει στον έξω κόσμο και όταν τον ενημέρωσα πως κυκλοφορούν γυναίκες με λεοπάρ κολάν και το συνδυάζουν με στράπλες φορέματα ήταν έτοιμος να καταρρεύσει. Πάγωσε και έφυγε γρήγορα από το επισκεπτήριο παίρνοντας μόνο τη κρέμα νυκτός! Φοβήθηκα για τα χειρότερα αλλα ευτυχώς το ξεπέρασε.

Τόσο καιρό δεν είχα γράψει τίποτα γιατί περίμενα να τελειώσει όλος αυτός ο εφιάλτης. Η Δικαιοσύνη τελικά έλαμψε και από την Τρίτη ο Λάκης Γαβαλάς θα κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Τρέμετε κακοντυμένοι και κακοντυμένες! Ο Λάκης επέστρεψε και δείχνει έτοιμος να πάρει κεφάλια (πάνω και κάτω)! Τελειώσατε!

No comments:

Post a Comment